Markedsføring og ledelse Sammendrag
Finn Markedsføring og ledelse Sammendrag på Studienett.no. Les materialer med sjanger Markedsføring og ledelse Sammendrag til inspirasjon.
-
Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning Markedsføring og ledelse 2
Eksamensbesvarelse i markedsføring og ledelse 2 fra våren 2014. Besvarelsen er holder høy kvalitet og ble brukt som eksempelbesvarelse (fasit) for alle sensorene i hele landet under sensur av eksamen (…)
-
Markedssegmentering og målgruppevalg | Notater Markedsføring og ledelse 1
Notater til Markedsføring og Ledelse om markedssegmentering og målgruppevalg. (…)
-
Distribusjonsstrategier - Markedsføring og ledelse Markedsføring og ledelse 2
Utfyllende notater fra kapittel 8 Distribusjonsstrategier til faget Markedsføring og ledelse. I oppgaven forklares blant annet samarbeid og integrasjon, verdikjeden, distribusjonssystemet og konflikte (…)
-
Kap 1, 2 og 3 | Markedsføring og ledelse 2 Markedsføring og ledelse 2
Notater til prøve i kapittel 1, 2 og 3 i Markedsføring og ledelse. Notatene kommer blant annet inn på plan, visjon, forretningsidéer, strategier og konkurrentanalyse.Markedsføring og ledelse 2 Cappele (…)
-
Notater markedsføring og ledelse 1 Markedsføring og ledelse 1
Notater som oppsummerer sentrale temaer til eksamen/tentamen i markedsføring og ledelse 1. Notatene kommer blant annet inn på segmentering, situasjonsanalyse, konkurransemiddelet produkt og konkurran (…)
-
Visjon 2 | Sammendrag og oppgaver Markedsføring og ledelse 2
Svar på oppgaver til alle kapitler i læreboka Visjon 2, samt sammendrag til kapitlene. VISJON 2 (…)
-
Markedsføring og ledelse | Sammendrag Markedsføring og ledelse 1
Oppgaven inneholder et kort sammendrag av pensum for markedsføring og ledelse 1, brukt til pugging før muntlig eksamen. Alle kompetansemål er dekket i oppgaven, og de fleste er også utdypet med fakta (…)
-
Sammendrag: virksomheters samfunnsansvar Markedsføring og ledelse 2
Sammendrag av kapittel 13 i boken Visjon 2 i faget Markedsføring og ledelse. Oppgaven er en kort gjennomgang av kapitlet om virksomheters samfunnsansvar (corporate social responsibility, CSR). (…)
-
Kapittel 7 | Prisstrategier | Notater Markedsføring og ledelse 2
Sammendrag av kapittel 7 "Prisstrategier" i Cappelens bok til Markedsføring og ledelse 2. Gjennomgår strategier for prissetting ut i fra blant annet inntekt og etterspørsel. (…)
-
Case i markedsføring - Sobolo (drikke) Markedsføring og ledelse 1
Case i markedsføring om Sobolo, som er en drikk. Casen tar for seg hvilken målgruppe produktet er egnet for, de fire P-ene (produksjon, pris, plass og påvirkning) og tilleggsprodukter som også kan lan (…)