Markedsføring og ledelse Sammendrag
Finn Markedsføring og ledelse Sammendrag på Studienett.no. Les materialer med sjanger Markedsføring og ledelse Sammendrag til inspirasjon.
-
Visjon 2 | Sammendrag og oppgaver Markedsføring og ledelse 2
Svar på oppgaver til alle kapitler i læreboka Visjon 2, samt sammendrag til kapitlene. VISJON 2 (…)
-
Distribusjonsstrategier - Markedsføring og ledelse Markedsføring og ledelse 2
Utfyllende notater fra kapittel 8 Distribusjonsstrategier til faget Markedsføring og ledelse. I oppgaven forklares blant annet samarbeid og integrasjon, verdikjeden, distribusjonssystemet og konflikte (…)
-
Sammendrag | Roller, ledelse og konflikter Markedsføring og ledelse 2
Grundig sammendrag av kap 10 fra boken Visjon 2 i Markedsføring og ledelse. Kapittelet omhandler roller, ledelse og konflikter. Noe av det som gjennomgås i sammendraget er personalet, ledelsen, typer (…)
-
Markedsføring og ledelse | Sammendrag Markedsføring og ledelse 1
Oppgaven inneholder et kort sammendrag av pensum for markedsføring og ledelse 1, brukt til pugging før muntlig eksamen. Alle kompetansemål er dekket i oppgaven, og de fleste er også utdypet med fakta (…)
-
Kapittel 7 | Prisstrategier | Notater Markedsføring og ledelse 2
Sammendrag av kapittel 7 "Prisstrategier" i Cappelens bok til Markedsføring og ledelse 2. Gjennomgår strategier for prissetting ut i fra blant annet inntekt og etterspørsel. (…)
-
Kap 1, 2 og 3 | Markedsføring og ledelse 2 Markedsføring og ledelse 2
Notater til prøve i kapittel 1, 2 og 3 i Markedsføring og ledelse. Notatene kommer blant annet inn på plan, visjon, forretningsidéer, strategier og konkurrentanalyse.Markedsføring og ledelse 2 Cappele (…)
-
Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning Markedsføring og ledelse 2
Eksamensbesvarelse i markedsføring og ledelse 2 fra våren 2014. Besvarelsen er holder høy kvalitet og ble brukt som eksempelbesvarelse (fasit) for alle sensorene i hele landet under sensur av eksamen (…)
-
Merkevarebygging | Kap 6 | Notater i Markedsføring og ledelse Markedsføring og ledelse 2
Sammendrag av kapittel 6 Merkevarebygging i Markedsføring og ledelse 2, Cappelen. Gjennomgår blant annet strategier for merkevarebygging og merkevarens funksjon og rolle for bedrifter og forbrukere. (…)
-
Markedsføring Eksamen | Dagligvarebransjen Markedsføring og ledelse 2
Oppgaven besvarer eksamen i Markedsføring og Ledelse 2, fra Juni 2010. Oppgaven går ut på å se nærmere på dagligvarebransjen i Norge og drøfte bransjen ut i fra et etisk og forretningsmessig perspekti (…)
-
Markedsføring og ledelse 1 | Notater kap. 1-12 Markedsføring og ledelse 1
Dokumentet inneholder notater fra kap. 1-12 fra boken "Markedsføring og ledelse 1" av Per Emil Nørgaard og Bengt E. Olsen. (…)