Situasjons- og SWOT analyse - Markedsføring

- Vgs - Studieforberedende Vg2
- Markedsføring og ledelse 1
- 6
- 20
- 3865
Situasjonsanalyse, SWOT-analyse: Situasjons- og SWOT analyse - Markedsføring
Situasjons- og SWOT analyse av bedriften Jana Emilio AS. Tar for seg styrker, svakheter og muligheter for bedriften, samt kartlegging av trusler, prissetting og distribusjon.
Innhold
Jana Emilo AS - Emilié
Ledelsen i Jana Emilio AS Norge
Swot analyse
Styrker
Svakheter
Eksterne arbeidsbetingelser
Muligheter
Trusler
Prissettingsmetodene
Distribusjon
Produktet livsløp
Konklusjon
Utdrag
JANA EMILIO AS
Jana Emilio AS er produsenten bak et italiensk klesmerke med navn Emilié, som lager kule og fargerike klær for kvinner mellom 16 – 24 år.
Kleskolleksjonene er representert i butikker i store deler av Europa, derav land som Frankrike, Tyskland og Spania, men også utenfor Europa i land som USA etcetera. Frontfigurene i Jana Emilio AS har lenge hatt lyst til å lansere deres kleskolleksjoner på det norske markedet.
Jana Emilio AS blir styrt fra hovedkontoret i Italia som er lokalisert Milano, hvor cirka 300 arbeidere jobber med nye design, nye kolleksjoner og diverse utviklinger og forbedringer. Bedriften er kjent for å ha dyktige designere som både følger trender, og starter nye trender... Kjøp tilgang for å lese mer Allerede medlem? Logg inn