Situasjons- og SWOT analyse - Markedsføring

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studieforberedende Vg2
  • Markedsføring og ledelse 1
  • 6
  • 20
  • 3865
  • PDF

Situasjonsanalyse, SWOT-analyse: Situasjons- og SWOT analyse - Markedsføring

Situasjons- og SWOT analyse av bedriften Jana Emilio AS. Tar for seg styrker, svakheter og muligheter for bedriften, samt kartlegging av trusler, prissetting og distribusjon.

Innhold

Jana Emilo AS - Emilié
Ledelsen i Jana Emilio AS Norge
Swot analyse
Styrker
Svakheter
Eksterne arbeidsbetingelser
Muligheter
Trusler
Prissettingsmetodene
Distribusjon
Produktet livsløp
Konklusjon

Utdrag

JANA EMILIO AS

Jana Emilio AS er produsenten bak et italiensk klesmerke med navn Emilié, som lager kule og fargerike klær for kvinner mellom 16 – 24 år.

Kleskolleksjonene er representert i butikker i store deler av Europa, derav land som Frankrike, Tyskland og Spania, men også utenfor Europa i land som USA etcetera. Frontfigurene i Jana Emilio AS har lenge hatt lyst til å lansere deres kleskolleksjoner på det norske markedet.

Jana Emilio AS blir styrt fra hovedkontoret i Italia som er lokalisert Milano, hvor cirka 300 arbeidere jobber med nye design, nye kolleksjoner og diverse utviklinger og forbedringer. Bedriften er kjent for å ha dyktige designere som både følger trender, og starter nye trender... Kjøp tilgang for å lese mer

Situasjons- og SWOT analyse - Markedsføring

[2]
Brukernes anmeldelser
  • 29.04.2013
    Skrevet av Elev på Vg3
    Top notch! Brukte denne som veiledning før tentamen. fikk sterk 5er. Tusen takk, dere er livsreddere. #Lettet, #Russ2015 #DQ
  • 11.11.2015
    Skrevet av Elev på Vg3
    super bra stil, hjalp meg masse