Moods of Norway | Situasjonsanalyse

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studieforberedende Vg3
  • Markedsføring og ledelse 2
  • Ingen karakter gitt
  • 11
  • 2006
  • PDF

Moods of Norway | Situasjonsanalyse

Oppgaven inneholder både fakta om markedsundersøkelse og innholdet av markedsundersøkelsen for "Moods Of Norway"-kolleksjonen, og med det klare formål å øke omsetningen blant det/de segmentet/segmentene innen den aktuelle aldersgruppe som omfattes av formuleringen i forretningsideen.

Elevens kommentar

Opgaven er omfattende og godt gjennomført.

Innhold

Intro
Litt om Moods of Norway
Hva er en markedsundersøkelse?
Problemfasen
Valg av utforming
Valg av innsamlingsmetode
Populasjon
Identifisere utvalg
Valg av utvalgsmetode
Analyse
Frekvensfordeling
Krysstabulering
Sammendrag/ Konklusjon
Kilder

Utdrag

Intro
Oppgaven er gjennomført etter oppdrag fra Moods Of Norway. Selskapet ble oppstartet av Simen Staalnacke og Peder Børresen i 2003 og de ønsker nå å gjennomføre en markedsundersøkelse med det klare formål å øke omsetningen blant det/de segmentene innen den aktuelle aldersgruppe som omfattes av formuleringen i forretningsideen «Happy Clothes for Happy People». ... Kjøp tilgang for å lese mer

Moods of Norway | Situasjonsanalyse

[0]
Ingen brukeranmeldelser ennå.