Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studiespesialisering Vg3
  • Markedsføring og ledelse 2
  • 6
  • 17
  • 6560
  • Word2007

Sammendrag: Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning

Eksamensbesvarelse i markedsføring og ledelse 2 fra våren 2014. Besvarelsen er holder høy kvalitet og ble brukt som eksempelbesvarelse (fasit) for alle sensorene i hele landet under sensur av eksamen 2014.

Besvarelsen kommer inn på markedsundersøkelse, samarbeid, integrasjon, kommunikasjonsstrategi, mediemiks, kommunikasjonsstrategi og etikk.

Innhold

Markedsundersøkelse
Samarbeid, integrasjon og kommunikasjonsstrategi
Mediemiks og kommunikasjonsstrategi
Etikk
Hva var egentlig tweens?
Kilder

Utdrag

Markedsundersøkelser er for å finne ut av om hypoteser stemmer og for å tilegne seg brukbar kunnskap om det som undersøkes. Desto mer nøye en markedsundersøkelse gjennomføres, jo bedre vil resultatene bli og dermed mest brukbare.

Først og fremst gjennomfører bedrifter/organisasjoner markedsundersøkelser av to årsaker:
- Ta beslutninger og valg som er best mulig for fremtiden.
- Etterkontroll av et resultat av en eller flere tidligere beslutninger, og deretter vurdere i hvilken grad de har vært vellykket eller mislykket... Kjøp tilgang for å lese mer

Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning

[12]
Brukernes anmeldelser
  • 18.03.2015
    Skrevet av Elev på Vg3
    Denne er veldig bra. anbefales på det sterkeste.
  • 23.04.2015
    Skrevet av Elev på Vg3
    Utrolig bra tekst! Takk
  • 28.05.2017
    Skrevet av Student på 1. år
    Litt rotete til tider men ellers grei besvarelse
  • 15.11.2016
    Veldig bra! tusen takk !