Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studieforberedende Vg3
  • Markedsføring og ledelse 2
  • 6
  • 17
  • 6560
  • Word2007

Sammendrag: Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning

Eksamensbesvarelse i markedsføring og ledelse 2 fra våren 2014. Besvarelsen er holder høy kvalitet og ble brukt som eksempelbesvarelse (fasit) for alle sensorene i hele landet under sensur av eksamen 2014.

Besvarelsen kommer inn på markedsundersøkelse, samarbeid, integrasjon, kommunikasjonsstrategi, mediemiks, kommunikasjonsstrategi og etikk.

Innhold

Markedsundersøkelse
Samarbeid, integrasjon og kommunikasjonsstrategi
Mediemiks og kommunikasjonsstrategi
Etikk
Hva var egentlig tweens?
Kilder

Utdrag

Markedsundersøkelser er for å finne ut av om hypoteser stemmer og for å tilegne seg brukbar kunnskap om det som undersøkes. Desto mer nøye en markedsundersøkelse gjennomføres, jo bedre vil resultatene bli og dermed mest brukbare.

Først og fremst gjennomfører bedrifter/organisasjoner markedsundersøkelser av to årsaker:
- Ta beslutninger og valg som er best mulig for fremtiden.
- Etterkontroll av et resultat av en eller flere tidligere beslutninger, og deretter vurdere i hvilken grad de har vært vellykket eller mislykket... Kjøp tilgang for å lese mer

Markedsføring og ledelse II 2014 | Eksamensløsning

[13]
Brukernes anmeldelser
  • 22.05.2015
    Veldig fin struktur i oppgaven og en absolutt god besvarelse. Leste denne en ukes tid foran eksamen, og ble en inspirasjon til hvordan eksamensoppgaven kan besvares. Anbefales!
  • 25.05.2015
    Skrevet av Elev på Vg3
    Denne hjalp utrolig mye! Føler meg mer forberet til eksamen i morgen.
  • 24.05.2021
    Skrevet av Elev på Vg3
    God oppgave. Noe dårlig språk.
  • 28.05.2017
    Skrevet av Student på 1. år
    Litt rotete til tider men ellers grei besvarelse