Kommunikasjonsstrategi for Isklar

- Vgs - Studieforberedende Vg3
- Markedsføring og ledelse 2
- 4
- 2
- 543
Situasjonsanalyse: Kommunikasjonsstrategi for Isklar
Oppgave om flaskevannet Isklar i Norge. Her foreslås det en kommunikasjons strategi for varemerket i tillegg til en vurdering av prisnivået på flaskevannet.
Elevens kommentar
Oppsettingen er bra. Innholdet er dårlig
Innhold
Oppgave 1)
Oppgave 2)
Utdrag
Oppgave 1)
Isklar flaskevann er ett produkt som blir solgt rundt i hele Norge. Det har veldig høy kvalitet og blir solgt rundt om i Norge. Isklar blir tappet rett fra en isbre og er urørt vann.
Kommunikasjonsstrategi
I denne kommunikasjonsstrategi må vi finne en strategi som bedriften kan kommunisere sine markedstilbud til målgruppen.
For å kunne gjøre flaskevannet Isklar mest populært så vil jeg foreslå at Isklar fokuserer på en enkelt målgruppe og kommuniserer egenskapene til for eksempel elever på Greveskogen videregående. Når det kommer til egenskapene til Isklar må ...
---
Oppgave 2)
Når det kommer til psykologisk prissetting på flaskevannet Isklar så er det veldig positivt. Isklar flaskevann er noe av det billigste vannet du får på en vanlig matvarebutikk. Jeg mener at de kan presse prisen enda mer og folk kommer til å... Kjøp tilgang for å lese mer Allerede medlem? Logg inn