Eksamen | Markedsføring av Tora Låm

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studiespesialisering Vg3
  • Markedsføring og ledelse 2
  • 5
  • 17
  • 4283
  • PDF

Eksamen | Markedsføring av Tora Låm

Oppgaven er en eksamensoppgave fra faget Markedsføring og ledelse 2.

Besvarelsen handler om sportsbransjen i Norge og inneholder 5 ulike oppgaver fordelt på 17 sider om merkevaren TORA for langrenns løperen Tora Låm.

Eksamen vår 2015

Elevens kommentar

Siste oppgave kan tilføyes litt informasjon på

Utdrag

En merkevare rundt Tora Låm har stort potensiale. Det er det nok av eksempler på, se bare på idrettsstjerner som Kari Traa, Therese Johaug og Bjørn Dæhli. Med rett type markedsføring så kan det fint være mulig å gjøre «TORA» til en sterk merkevare. Det at Tora Låm fortsatt er aktiv gjør at hun som nevnt kan «smi mens jernet er varmt». At hun er aktiv vil påvirke eventuelle kunder til å bli overbevist om at dette er virkelig bra saker, ellers ville ikke en olympisk mester brukt det.

På grunn av Låms tidligere jobber innen reklame og selvfølgelig på grunn av hennes idrettsprestasjoner er hun allerede en sterk merkevare... Kjøp tilgang for å lese mer

Eksamen | Markedsføring av Tora Låm

[2]
Brukernes anmeldelser
  • 13.05.2016
    bra bra bra bra bra bra
  • 24.11.2016
    Skrevet av Elev på Vg3
    My niggah, beste dokumentet