Utholdenhet, styrke og koordinasjon | Egentreningsrapport

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Idrettsfag Vg2
  • Breddeidrett 2
  • 6
  • 38
  • 12705
  • PDF

Øktplan: Utholdenhet, styrke og koordinasjon | Egentreningsrapport

Egentreningsrapport for en periode på 3 uker, med mål om å forbedre utholdenhet, styrke og koordinasjon.

Her er øktplanene som har blitt gjennomført i perioden 10-13. Det følger også med treningsplanlegging, målsetting og en rapport som viser hvordan jeg syns treningen har vært og om jeg har nådd de målene som jeg satt meg før egentreningsperioden startet. I rapporten finner du også bilder som forklarer noen forskjellige øvelser litt bedre.

Innhold

Treningsplanlegging uke 10-13
ØKTPLAN EGENTRENING
Rapport for egentreningsperiode 10-13
Bilder og forklaringen til øvelser
- Bicepscurl
- Sittende hantelpress
- Flyes med manualer
- En arms roing
- Benkpress

Utdrag

Målet mitt er å forbedre min utholdenhet, styrke og koordinasjon. Jeg velger å ta kondisjonstrening på de lengste øktene, pga. at det er det jeg føler jeg trenger å forbedre. Styrke og koordinasjonen er grei, men jeg føler at jeg ikke trenger så lang tid som jeg vil bruke på kondisjonstreningen

Som følger av disse målene, bestemte jeg å ta koordinasjon og styrke på den korteste økta, onsdag, og kondisjonstrening og styrke på den lengste økta, torsdag... Kjøp tilgang for å lese mer

Utholdenhet, styrke og koordinasjon | Egentreningsrapport

[1]
Brukernes anmeldelser
  • 17.12.2015
    Skrevet av Elev på Vg3
    Godt eksempel på hvordan man kan skrive en egentreningsrapport