Caserapport | Kommunikasjonsmodell for smart-klokke

- Vgs - Studieforberedende Vg3
- Markedsføring og ledelse 2
- 5
- 9
- 3015
Caserapport | Kommunikasjonsmodell for smart-klokke
Oppgaven inneholder en caserapport med forslag til distribusjons og kommunikasjonsstrategier innenfor smartwatch markedet.
Innledningsvis presenteres en kommunikasjonsmodell, deretter foreslås strategier for selskapet Per og So, som selger smart-klokker.
Lærers kommentar
Manglet etiske problemer for å få en sekser.
Innhold
Innledning
Kompetansemål
Disposisjon
Oppgave 1
Oppgave 2
Kommunikasjonsstrategier i livsløpskurven
Introduksjonsfasen
Vekstfasen
Modningsfasen
Oppgave 3
Kilder
Bilder
Utdrag
Innledning
I det siste har det blitt stadig mer populært med ulike typer polarklokker eller smart-klokker, som måler trening, effektivitet og resultater. En slik klokke begynner å bli stadig mer populær med tanke på at man kan følge utviklingen underveis og dette gjør enkelte mer motivert, og det er alltid enklere å gå ned i vekt eller forbedre kondisjon ved å følge med på resultater og forbedre de. Det er stadig flere konkurrenter på markedet som utvikler ulike typer pulsklokker, men klokken til Per og So skiller seg spesielt ut på grunnen av multifunksjonene den har. På grunnen av at konkurransen og markedet er så stort er det mange som ser på det beste tilbudet de kan få til beste prisen. Derfor vi det vare utfordrende å slå gjennom markedet, men det skal vi få til. Jeg gir klokken navnet SoPer klokke, som jeg skal bruke underveis i oppgaven... Kjøp tilgang for å lese mer Allerede medlem? Logg inn