Tine 40/60 vs. Kiwi minipris

- Vgs - Studieforberedende Vg1
- Norsk
- Ingen karakter gitt
- 2
- 878
Reklameanalyse: Tine 40/60 vs. Kiwi minipris
Oppgave: Tolke to forskjellige reklamer og sammenlikne dei.
Utdrag
Reklameannonsene «Kiwi minipris» og «Tine 40/60» er henta frå Dagbladet sitt helge-magasin den 30/8-2008. «Kiwi minipris» reklamerer for matvarekjeda Kiwi, medan «Tine 40/60» reklamerer for ein leskedrikk frå Tine. Kiwi sin reklame inneheld mykje tekst og var vaksne menneske som målgruppa. Tine sin reklame derimot, har mykje sprekare fargar og eit stort bilde, og målgruppa er veldig spreidd får veldig ung til vaksen. Spesielt er ungdom målgruppe i denne reklamen, for å få dei til å heller drikke sunn drikke i staden for brus. Layoutane i reklamane er veldig forskjellege. I Kiwi si reklame er det store mengder tekst og nokre på bilde, medan det i Tine si reklame er eit stort bilete i sterke fargar som dominerer.
Kiwi si reklame har tre små bilete i tillegg til logoen. Bileta er av tidlegare kampanjar/reklamer som fortel at dei har kutta momsen. Denne reklamen fortel oss att de har lukkast med dette, og at dei vil fortsette med det. Bileta blir dominert av grønt og gult, som vi forbinder med frukt og grønt. Kiwi sin logo er også grøn, så dette er er ein effektiv måte å få folket til å bite seg merke i Kiwi. Bileta... Kjøp tilgang for å lese mer Allerede medlem? Logg inn