Reklameanalyse for Nidar Bergene Melk

- Vgs - Studieforberedende Vg1
- Norsk
- 4
- 2
- 645
Reklameanalyse for Nidar Bergene Melk
Reklameanalyse på nynorsk
I annonsen for Nidar Bergene Melk, blir vi fanga av sjokoladen og av hovedteksten, ``Verdens beste melkesjokolade?"
Norsk sidemål.
Utdrag
Reklameannonsen for Nidar Bergene Melk. I annonsen for Nidar Bergene Melk, blir vi fanga av sjokoladen og av hovedteksten, ``Verdens beste melkesjokolade?`` . Det er mykje tekst, men det er ein fin bagrunn med himmel og gras. Graset gjer det lett å sjå den forfriska sjokoladen i forgrunnen. Teksten er svart, der det er himmel og skyer, mens på graset så er det kvita fargar. Sjokoladen har ein kvit innpakning. Annonsen er retta mot alle, vaksne, ungdom og barn. Denne sjokoladen kan ha ein målgruppe for personar over 30 år, fordi den er ein gammal sjokolade som kom på marknadet i 1955 og var ein bestseljar. I midten av 1980-talet blei det slutt på produksjonen av sjokoladen, og nå er den tilbake. Dette kan minne dei modne menneska på den sjokoladen dei åt i barndommen.
Reklamen vil fange blikket til så mange som mogleg. Når ein ser på reklamen så ser ein den store utheva teksten, altså overskrifta og den nydelege sjokoladen. Når ein las overskrifta, så tenkjer ein på om det er røynd at sjokoladen er verdens beste. Etter kvart las ein den litt lange teksten mellom den utheva teksten og biletet. Denne teksten prøver å få oss til å kjøpe sjokoladen, ved å seie ``Det er muligens litt drøyt å påstå at Bergene Melk er verdens beste, men vi har latt mange norske sjokoladeelskere smake melkesjokoladen vår, og så mange som 9 av 10 sa at de ville kjøpe den. Det er det beste testresultatet vi noensinne har fått, og da kunne vi ikke la være å skryte litt. Prøv Bergene Melk du også, da vel!``... Kjøp tilgang for å lese mer Allerede medlem? Logg inn