Markedsføring og ledelse 2 - DNT-Ung

- Vgs - Studieforberedende Vg3
- Markedsføring og ledelse 2
- 5
- 15
- 4228
Markedsføring og ledelse 2 - DNT-Ung
En besvarelse som omfatter DNT-ung, posisjonering, vekststrategier, kommunikasjonsstrategier o.l..
Oppgave 1
I første oppgave vil jeg definere og redegjøre DNT-ungs posisjon i markedet - dette med relevant teori. Videre vil jeg søke å opplyse om de ulike merkeelementer og merkeverdier organisasjonen bruker.
Oppgave 2
Konkurransestrategier tar utgangspunkt i organisasjonens posisjon på markedet og konkurransesituasjonen, underordnet så har vi fire konkurransestrategier:
Oppgave 3
Før vi lager noen som helst form for strategier, så må vi kartlegge og nedfeste hvilke eventuelle mål vi har for kommunikasjonsstrategiene.
Oppgave 4
I denne oppgaven skal jeg vurdere hvilke tiltak som kan være effektive for å styrke DNT-ungs målgrunnlag og effektivitet.