Cooper-test | Egentreningsrapport

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studieforberedende Vg3
  • Kroppsøving
  • Ingen karakter gitt
  • 16
  • 2653
  • PDF

Cooper-test | Egentreningsrapport

Egentreningsrapport for å bedre resultater på Cooper-test. Egentreningsrapporten inneholder blant annet periodeplan, øktplaner, loggføring og resultater under treningsperioden.

Innhold

Hovedmål og testform
Periodeplan
Øktplaner
Loggføring
Teori
Resultater
Kildehenvisning

Utdrag

Mulige uheldige sider ved trening vil bestandig være der. Det vil blant de aller fleste treningsformer være en viss risiko for skade, spesielt i forbindelse med fysiske idretter (som for eksempel håndball og fotball). Dersom man på den andre siden driver med soloidretter (som blant annet springing og orientering), er man i stor grad utsatt for belastningsskader. Særlig dersom man ikke varierer treningsform, bakkeunderlag og fottøy. En annen uheldig side ved trening kan være dersom man trener mer enn kroppen klarer, og man blir overtrent. Da vil man ikke lenger merke progresjon, fordi cellene i kroppen ikke rekke å bygge seg opp igjen etter å ha blitt brutt ned ved forrige treningsøkt... Kjøp tilgang for å lese mer

Cooper-test | Egentreningsrapport

[5]
Brukernes anmeldelser
  • 27.05.2011
    Veldig bra skrevet! Følte virkelig at jeg lærte noe, denne stilen hjalp med virkelig når jeg hadde en lignende innlevering på skolen.
  • 22.05.2012
    kjempe bra skrevet, håper den vil gi meg en god karakter:)
  • 13.09.2013
    Skrevet av Elev på Vg3
    Kjempe bra stil som hjalp mye!
  • 10.09.2013
    Skrevet av Elev i 10. klasse
    Hun skriver 3-d mølle.....Drittttt t t t t