Devold - Kommunikasjonsstrategier

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studieforberedende Vg3
  • Markedsføring og ledelse 2
  • 6
  • 6
  • 3131
  • PDF

Devold - Kommunikasjonsstrategier

En oppgave om Devold ullundertøy innenfor tema; kommunikasjonsstrategier.

Innhold

DEVOLD

Innledning
Valg av målgruppe og kommunikasjonsmål
Kommunikasjonsstrategier
Valg av budskap
Formulering av budskapet
Valg av kommunikasjonsformer
Valg av mediemiks
Konklusjon
Kilder

Utdrag

Innledning:

Devold of Norway AS er et uavhengig selskap med en lang historie. For 155 år siden grunnla Ole Andreas Devold beriften, og den er fortsatt stor i dag. Devold har produsert kvalitetsklær med ull som råmateriale siden 1853, noe som gjør de til den eldste produsenten av strikkede plagg i Norge. Og målsetningen er fortsatt den samme – å skape klær av høy kvalitet som beskytter mennesker mot vær og vind. I dag jobber Devold innen to satsingsområder; Devolds sport & fritidsbekledning og Devold vernebekledning. Målet er å beholde den unike produktkvalitet, som er et resultat av dens lange tradisjon og teknologisk utvikling, samtidig som de utvikler produkter med funksjonell og tiltalende design. Devolds sport & fritidsbekledning består av et bredt sortiment av komfortabelt ullundertøy, ulike typer mellombekledning, strikkegensere, samt et godt utvalg av luer og sokker.
Innen vernebekledning leverer de undertøy, mellombekledning, sokker og tilbehør. Alle utviklet for å beskytte brukerne mot kulde, varme og flammer.
Devolds varer er av ytterste kvalitet, og er kjent for sine gode varer. Varene er populær i markedet, selv om de har en litt høyere pris enn de andre konkurrentene. Målgruppen Devold peiler seg inn mot er nok mennesker med stabil og god økonomi, som liker å legge penger i friluftsliv -
klær med høy kvalitet... Kjøp tilgang for å lese mer

Devold - Kommunikasjonsstrategier

[3]
Brukernes anmeldelser
  • 17.06.2014
    Bra oppgave, hjalp meg mye med eksamen:)
  • 17.05.2013
    Skrevet av Elev på Vg3
    Superflott oppgave dette! :)
  • 23.05.2014
    Akkurat det jeg trengte!