Dagligvarebransjen ML 2 Eksamen 2010

Oppgaven er kvalitetssikret av redaksjonen på Studienett.no
  • Vgs - Studieforberedende Vg3
  • Markedsføring og ledelse 2
  • 5
  • 6
  • 1642
  • PDF

Dagligvarebransjen ML 2 Eksamen 2010

Drøfting av dagligvarebransjens samfunnsansvar ut fra et etisk og forretningsmessig perspektiv.
(NorgesGruppen, Coop, ICA)

Beskrivelse av hvordan jeg ville ha gjennomført en markedsundersøkelse som en del av dette arbeidet, og begrunnelse.

Redegjørelse for hvordan ledelsen kan arbeide med planmessig motivering av medarbeiderne i en dagligvarebutikk

Vurdering og anbefaling av aktuelle distribusjonsstrategier for en gruppe

Eksamen i Markedsføring og ledelse 2 - Våren 2010

Lærers kommentar

- Solid besvarelse.
- Godt gjennomarbeidet og gode begrunnelser.

Dagligvarebransjen ML 2 Eksamen 2010

[31]
Brukernes anmeldelser
  • 23.05.2012
    Skrevet av Elev på Vg3
    stilen var bra, men litt 'tynn'. Mye kopiering fra lærerboken. Har forbedringspotensiale innen å skrive egene meniger og tanker rundt bl.a distribusjon og markedsundersøkelse. Men for all del - en fin tekst til inspirasjon og hjelp
  • 22.03.2015
    Skrevet av Elev på Vg3
    Vær obs på hva personen har skrevet på oppgave 4. H*n velger å bruke selektiv/eksklusiv, men intensiv kan og bli brukt i og med at det står at intensiv distribusjon er typisk for dagligvarer.
  • 10.02.2016
    Kan umulig ha fått 5 denne her
  • 09.03.2015
    Helt ok oppgave! Fint og se på til inspirasjon selv